نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا؛ هیات مركزی نظارت بر انتخابات سومین میان دوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه در اطلاعیه ای اعلام كرد:‌ براساس تبصره دو ماده 16 آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری این افراد می توانند حداكثر در مدت 3 روز از تاریخ ابلاغ در وقت اداری به نشانی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان ها و یا در تهران به نشانی خیابان امام خمینی(ره) روبروی دانشگاه افسری امام علی (ع)، خیابان فلسطین، شورای نگهبان مراجعه و پس از دریافت فرم، شكایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت كنند.

**شبد** 3404



:: برچسب‌ها: عکاسی , اسپانیا , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

در جریان این حمله افراد مسلح پس از بستن جاده با سنگ و سد كردن راه اتوبوس حامل 45 زایر ایرانی با سلاح و شلیك گلوله آن را از مسیر اصلی خارج و در یك جاده فرعی متوقف كرده و سپس 11 نفر از مردان جوان این كاروان را ربوده و 34 نفر دیگر شامل 29 زن و 4 مرد سالخورده و دو كودك را راهی شهر دمشق كردند.

افراد مسلح در جریان این اقدام ضمن ربودن 11 عضو كاروان ، گذرنامه همه مردان ، پول و موجودی آنان را نیز به زور گرفته و حتی شش سیلندر گاز و مواد غذایی اعضای این كاروان را نیز كه قصد داشتند تا از سوریه عازم عراق شوند از خودرو آنان ربودند.

'محمد حسین عینی' یكی از مردان سالخورده این كاروان پس از ورود به دمشق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : ما از خرم آباد به قصد زیارت حضرت زینب (س) عازم سوریه شدیم و شب گذشته وارد شهر حلب شده و با اعلام این كه اتوبوس ایرانی خطر دارد ، اتوبوس را در حلب عوض كردند و ما سوار اتوبوس سوری شدیم و گفتند این اتوبوس بهتر است.

وی با اشاره به این كه افراد مسلح با خود سلاح و نارنجك داشتند ، افزود : برخی از آنان وارد اتوبوس شدند و به افراد اخطار كردند كه كسی از جای خود تكان نخورد و سپس اعلام كردند كه مردها از خودرو پیاده شوند.

این زایر كه بیست میلیون ریال پولش از سوی افراد مسلح ربوده شده است ، افزود : پس از پیاده كردن مردهای جوان آنان را با خود بردند و ما را در نزدیك یك پمپ بنزین رها كردند و ما تا صبح در این محل ماندیم.

عینی با اشاره به این كه این افراد دارای لباس عربی بودند ، افزود : آنان ابتدا به ما گفتند كه ما مامور هستیم و ما نیز كه حدود 50 پاسگاه را در طی مسیر پشت سرگذاشته بودیم ، باورمان شد ولی در نهایت مسلح و دزد از آب در آمدند و حتی كپسول های گاز و مواد غذایی كاروان را نیز از ماشین خارج كرده و ربودند.

وی با اشاره حضور مدیر ، روحانی و آشپز كاروان در بین 11 فرد ربوده شده ، افزود : آنان روحانی كاروان را زدند و در زیر بارش باران مردان كاروان را پیاده كردن و ربودند ولی با زنان كاری نداشتند.

این زایر ایرانی افزود : هنگام ثبت نام به ما اعلام شده بود كه این كاروان دارای مجوز است .

یك زن زایر ایرانی نیز كه همسرش به نام محمد در بین 11 مرد ایرانی ربوده شده است ، گفت : شغل همسر من آزاد و راننده تاكسی است و مابقی افراد ربوده شده نیز كشاورز هستند.

وی افزود: ما برای زیارت آمدیم و سه روز تمام در راه بودیم و افراد مسلح به ما اعلام كردند كه شوهر شما و مردها دیگر را روز بعد آزاد می كنیم .

' شمس الله حسین پور' دیگر زایر ایرانی وارد شده به دمشق نیز در حالی كه فرزند خردسال خود را در آغوش داشت ، گفت : حدود 20 دقیقه در بیابان حركت كردیم، افراد مسلح گفتند تلفن همراه خود را تحویل دهید، شماری از مردها را پیاده كردند اما یك پیرمرد را برگرداندند.

وی افزود: گذرنامه های زنان را پس دادند، مرا كه بچه در بغل داشتم ، آزاد كردند، از جمله مردان كه ربودند می توان به روحانی ، مدیر و آشپز كاروان اشاره كرد.

حسین پور ادامه داد: كاروان از استان لرستان به هدف زیارت عتبات مقدسه سوریه و سپس عراق راهی سوریه شد، در شهر حلب اتوبوس ایرانی با یك دستگاه اتوبوس سوری عوض شد.

وی تصریح كرد: از شهر حلب كه خارج شدیم، صدای گلوله شنیدیم، سپس چهار فرد مسلح آمدند و گفتند كه پلیس هستند و به ما گفتند كه نترسید.

این زایر ایرانی ادامه داد ، افراد مسلح پس از پیاده كردن مردهای جوان و برخی مردهای مسن به راننده گفتند كه حركت كند و یكی از افراد ربوده شده برادرم بود . او نمی خواست به این سفر بیاید اما ما اصرار كردیم برای این كه در سفر تنها نباشیم با ما بیاید.

حسین پور با اشاره به این كه برادرش 35 ساله است، افزود: ربایندگان گفتند كه فردا ساعت 6 افراد را آزاد می كنند.

'عبدالمجید كامجو' كنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز در جریان اسكان زایران مزبور در یكی از هتل های نزدیك حرم حضرت زینب (س) گفت: از قبل اطلاع رسانی شده بود كه افراد زایری كه قصد زیارت عتبات مقدسه در سوریه را دارند ، فقط از كانال های رسمی به ویژه هوایی سفر كنند.

وی افزود : افراد مسلح حتی زیور آلات زوار ایرانی را به سرقت می برند و افرادی كه به قصد زیارت می آیند را می ربایند ، آنان می خواهند به ایران فشار آورند و بگویند این زوار نظامی هستند اما شواهد آن را تكذیب می كند.

' مسعود اخوان ' مدیر دفتر سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز گفت: متاسفانه شاهد ربوده شدن زوار هستیم كه به قصد زیارت عتبات مقدس در سوریه و سپس عراق به سوریه آمده اند.

وی با بیان این كه مهاجمان مسلح 11 مرد 30 تا 65 ساله كاروان را پس از گرفتن تلفن همراه ربودند، افزود: با پیگیری های به عمل آمده بقیه اعضای كاروان چهارشنبه شب وارد دمشق شده و اسكان یافتند.

اخوان توصیه كرد كه زوار فقط از طریق دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت ثبت نام و با توجه به ناامنی جاده های حمص و حماه در صورت امكان از طریق هوایی به سوریه سفر كنند.

راننده خودروی كه مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته است نیز گفت: فردی به نام ابورمضان هماهنگ كننده كاروان بود و قرار بود آنان را به دمشق برسانم، ما بعد از ساعت یك بامداد حركت كردیم ، مدیر كاروان اصرار كرد كه شب حركت كنیم.

در جریان این آدم ربایی كه دومین مورد در یك هفته گذشته است 11 نفر به اسامی نورالدین بهاروند مدیر كاروان، علی رازانی روحانی كاروان ، حسن بازگیر آشپز ، صحبت الله حسین پور ، شاه مراد نجفی ، چراغعلی عالی پور ، شاه قلی قلاوند ، محمد فرهنگ فلاح ، درویش علی فتح پور و علی محمودی ربوده شدند.

پنجشنبه هفته گذشته نیز 11 نفر دیگر از زایران مرودشت استان فارس از سوی افراد مسلح در همین منطقه ربوده شده بودند.

مسوولان امور حج و زیارت و امور كنسولی به زایران ایرانی پیشنهاد می كنند كه در مقطع كنونی از سفر زمینی به سوریه پرهیز كرده و در صورت تصمیم برای این كار با كاروان های دارای مجوز سازمان حج و زیارت و ایرانگردی به سوریه سفر كنند.

این كاروان ها در هماهنگی با مسوولان امور زیارتی در سوریه اقدامات لازم را برای اطلاع از وضعیت امنیت راه ها در سوریه و زمان مناسب حركت زایران و كاروان انجام می دهند.

خاورم**2312**143** 3404



:: برچسب‌ها: ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse
تاسیسات نفتی ایران

ژاپن گفته است که واردات نفت از ایران را کاهش خواهد داد

مقام های ژاپنی روز پنجشنبه در واشنگتن با مقام های آمریکایی دیدار خواهند کرد تا درباره میزان مجاز واردات نفت از ایران براساس قانون تحریم های تازه پرس و جو کنند.

ژاپن نفت خام زیادی از ایران وارد می کند اما برای کاهش این واردات تحت فشار است تا از تحریم های آمریکا علیه موسسات مالی معامله کننده با ایران معاف شود.

وزارت خارجه ژاپن گفت هیاتی را برای انجام مذاکرات در روز پنجشنبه به واشنگتن اعزام کرده تا خواستار رفع ابهام از قانون تحریم علیه ایران شود.

گفته می شود که کره جنوبی نیز تا چند هفته دیگر هیاتی را برای بحث درباره همین موضوع به آمریکا خواهد فرستاد.

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در پایان ماه دسامبر قانونی را امضا کرد که هدف آن تضعیف توانایی ایران در فروش نفت خام است.

آن قانون تلاشی برای مهار برنامه اتمی ایران است که آمریکا می گوید در جهت دستیابی به سلاح اتمی حرکت می کند؛ اتهامی که ایران رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز یک مقام دولت ژاپن که از او نام برده نشد گفت: "تا زمانی که به این جلسه نرویم نمی دانیم آمریکایی ها چه می خواهند."

این مقام گفت که ژاپن ماهیت معاملات با ایران را تشریح خواهد کرد و همچنین از آمریکا خواهد خواست بانک های ژاپنی را از تحریم ها معاف کند.

به گفته او انتظار نمی رود که در این جلسه بر سر گام هایی ملموس توافق شود.



:: برچسب‌ها: سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

'مكی عجیب حمود' شامگاه چهارشنبه در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار كرد: كشورهای زیادی از جمله چین و ژاپن برای گسترش همكاری با عراق اعلام آمادگی كرده اند، ولی دولت و ملت عراق علاقه زیادی برای ایجاد رابطه با ایران دارند.

وی افزود: عراق كشوری است كه درهای آن بعد از سقوط رژیم بعثی باز شده و این موضوع می تواند به عنوان نقطه مثبتی در روابط دو كشور مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: 260 شركت صنعتی در زیرمجموعه وزارت صنایع عراق فعالیت می كنند و اكثر آنها از كوتاه نگری سران رژیم سابق متضرر شده اند.

'عجیب حمود' اضافه كرد: جهت دهی كشور ما بعد از سال 2008 و رسیدن به حالت عادی تغییر یافته و سیاست وزارتخانه صنایع عراق براین است كه روابطش را با شركت های مختلف به خصوص شركت های ایرانی گسترش دهد.

وی ابراز كرد: شركت ها و كارخانه های آذربایجان شرقی در سطح بالایی قرار دارند و ما در پی آن هستیم روابط خود را با آنها گسترش دهیم و در این خصوص پس از بازگشت به بغداد تصمیمات جدی گرفته خواهد شد.

معاون وزیر صنایع عراق عنوان كرد: كمك های جمهوری اسلامی ایران برای ما فراموش نشدنی است و ملت عراق احترام خاصی به ایران و ایرانیان دارد.

وی با اشاره به بازدید خود از تراكتورسازی ایران گفت: این شركت و محصولات آن در سطح بالایی قرار دارد و به احتمال زیاد با این شركت وارد معامله خواهیم شد.

وی اضافه كرد: محصولاتی كه در تراكتورسازی ایران تولید می شود از محصولات وارداتی از تركیه بسیار با كیفیت بوده و مورد توجه ما قرار گرفته است.

'عجیب حمود' ابراز كرد: كشورما بنا به سیاست های غلط رژیم سابق بدهی های زیادی دارد كه امیدواریم با همكاری كشورهای دوست بتوانیم این بدهی ها را پرداخته و گام در راه توسعه عراق برداریم.

7237/587/245



:: برچسب‌ها: رودخانه , هالووین , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد مركزی دهه فجر انقلاب اسلامی، قرار است در حاشیه برگزاری سلسله همایش های 'جوان ایرانی، زندگی ایمانی' كه با حضور فرهیختگان نامی كشور برگزار می شود، از'شهاب حسینی' بازیگر نقش شهید 'عباس بابایی' و 'یدالله صمدی' كارگردان مجموعه تلویزیونی 'شوق پرواز' تقدیر به عمل آید.

همچنین، خانواده شهید بابایی نیز در این همایش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مراسم تقدیر از دست اندركاران سریال 'شوق پرواز'، 19 بهمن ماه و همزمان با آیین اختتامیه سلسله همایش های 'جوان ایرانی، زندگی ایمانی' صورت می گیرد.

سلسله همایش های 'جوان ایرانی، زندگی ایمانی' با محوریت نگاهی به رسالت جوان مسلمان در دهه چهارم انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برگزار می شود.

اجتمام ** 9134 ** 1071



:: برچسب‌ها: آسمان , سنگ , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، هر چند نتیجه این دیدار هیچ تغییری در جایگاه كویتی ها در پایان مسابقات گروه مقدماتی نداشت اما آنان در یك بازی جوانمردانه و توام با بی انگیزگی با حساب 30 بر 28 مقابل تیم اردن به برتری رسیدند.

نكته جالب این مسابقه، انگیزه بالای اردنی ها برای پیروزی و لبخندهای طعنه آمیز كویتی ها در طول مسابقه بود.

با كسب این نتیجه، سه تیم ژاپن، ایران و كویت 4 امتیازی شدند.

به عقیده اكثر كارشناسان، در این شرایط تیمی كه در طول تمام بازی های مقدماتی، بهترین خط حمله (گل زده) را داشته باشد، به مرحله بالاتر صعود می كند.

براساس این قانون، ژاپنی ها راهی مرحله بعدی می شوند.

اما دبیر فدراسیون هندبال معتقد است، ایران راهی مرحله بالاتر خواهد شد چرا كه كویت به دلیل تفاضل گل پایین تر در بازی های رودرو تیم سوم می شود و ایران نیز به دلیل پیروزی بر ژاپن به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بالاتر خواهد شد.

پانزدهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت های آسیا از روز

پنجشنبه هفته گذشته در شهر جده عربستان آغاز شده است.

سه تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در جام جهانی هندبال را كسب می كنند كه قرار است اواخر سال میلادی جاری در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود.

1346 / 1589



:: برچسب‌ها: انگلستان , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون سواركاری، 'محمود حیدری' در همایش بانوان فعال سواركاری كه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی در تمامی زمینه های مرتبط با ورزش سواركاری و صنعت اسب یكی از مهمترین برنامه های فدراسیون سواركاری است.

وی با بیان اینكه تغییر و تحول اساسی در ورزش سواركاری زمانی اتفاق می افتد كه از همه نیروهای موجود استفاده شود ادامه داد: فدراسیون سواركاری با تمام توان ساماندهی و تشكیل كمیته های مختلف را دنبال می كند و بانوان سواركار، مربی و داور در كمیته های مختلف حضور فعال و چشمگیر دارند.

سرپرست فدراسیون سواركاری تصریح كرد: بر این باور هستیم كه هیچ كس را نباید حذف كرد و افراد با ناكارآمدی در كارها زمینه حذف خود را فراهم می كنند.

حیدری گفت: تلاش می كنیم تا بستر لازم را برای افراد ماخصص و كارآمد در زمینه های مختلف فراهم كنیم و ورزش سواركاری با همكاری و همدلی، توسعه و گسترش یابد.

وی با بیان اینكه در تشكیل كمیته های مختلف فدراسیون سواركاری، برای نخستین بار كمیته های استعدادیابی، تیم های ملی و همگانی كردن ورزش سواركاری تشكیل شده است، خاطر نشان كرد: ریاست كمیته های همگانی كردن ورزش سواكاری و جشنواره زیبایی بر عهده بانوان است و تمامی اعضای كمیته همگانی نیز از بانوان انتخاب شده اند.

در همایش بانوان فعال ورزش سواركاری كه برای نخستین بار توسط فدراسیون سواركاری برگزار شد بیش از 50 نفر از بانوان پیشكسوت، داور، مربی و سواركار حضور داشتند.

7537/ 3404



:: برچسب‌ها: خیابان , نقاشی های دیواری , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، سید 'شمس الدین حسینی' چهارشنبه شب از نحوه ارائه ارز به مسافران در فرودگاه امام خمینی(ره) بازدید به عمل آورد و توصیه های لازم را به مسوولان ذی ربط یادآور شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص نحوه پرداخت ارز مسافرتی ، اظهار داشت: مسافرانی كه عازم كشورهای خارجی هستند به هنگام خروج از كشور با ارائه فیش پرداختی ریالی خود در فرودگاه ارز دریافت خواهند كرد .

حسینی افزود: مقدار ارز مسافرتی هم اكنون هزار دلار در سال می باشد كه پس از بررسی های كارشناسی احتمال افزایش یا اینكه به طور مكرر در طول سال پرداخت گردد نیز وجود دارد .

وزیر اقتصادی و دارایی افزود: افرادی كه از كشور خارج می شوند از طریق سیستم شتاب داخل شهر یا در فرودگاه هزینه را پرداخت و به هنگام خروج ارز خود را دریافت و از كشور خارج خواهند شد.

وی با بیان اینكه كسانی كه وارد كشور می شوند مجاز هستند تا پنج هزار دلار به همراه خود داشته باشند، تصریح كرد: در صورتیكه ارز همراه مسافران ورودی بیش از پنج هزار دلار باشد بایستی باقی مانده ارز خود را با گشایش حساب ارزی و اظهار نامه نویسی اعلام نمایند و در صورت خروج مجدد از كشور ارز اظهار شده به وی عودت داده می شود.

حسینی با اشاره به اینكه از این طریق از آشفتگی در بازار ارز پیشگیری می شود، گفت: ممكن است در ابتدای كار، كاستی های باشد اما با بررسی و برنامه ریزی لازم این مشكلات مرتفع و سیستم به طور خودكار اقدام خواهد كرد .

وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص ارز تخصیصی به دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از كشور نیز اظهار داشت: ارز اختصاص یافته به آنان در حال حاضر مبلغ مشخصی است اما با بررسی های كارشناسی كارگروه های در وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری احتمال تغییر در میزان ارز دانشجویان وجود دارد.

مدیرعامل بانك ملی، رییس كل گمركات كشور و سایر مسوولان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سید شمس الدین حسینی را در این بازدید همراهی می كردند.

** شبد ** 1488 ** 3404



:: برچسب‌ها: عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مسعود صمدی كارگردان انیمیشن 'عطر ولایت'، علی لطفی كارگردان انیمیشن 'سرزمین خواب'، بهرام عظیمی كارگردان انیمیشن 'تهران 1500' و وحید چالاك و حسین سلطانی كارگردانان انیمیشن 'داستان سامره ها'، چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در تالار وحدت لوح تقدیر دریافت كردند.

جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزیر ارشاد، سیدعلیرضا سجادپور مدیر كل اداره ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای، محمد خزاعی دبیر جشنواره سی ام فجر و

جهانگیر الماسی بازیگر پیشكسوت سینما، لوح تقدیر این كارگردانان انیمیشن ساز را به آنها اهدا كردند.

مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اجرای موسیقی توسط 'رضا یزدانی' و گروه 'آریا' به سرپرستی 'هژیر مهرافروز' پایان یافت.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر 22 بهمن ماه پایان می یابد.

فراهنگ ** 1983 ** ا.خ ** 9173 ** 1071



:: برچسب‌ها: زنده , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : abbuse

** گروه اجتماعی :

- اجلاس عمومی شورای عالی استانها با حضور رییس سازمان بهزیستی ساعت 30/8 بامداد سازمان قدیم مجلس شورای اسلامی

- همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای كشور ساعت 45/7 بامداد ستاد ناجا

** فرهنگی :

- نشست خبری هالیوودیسم و سینما ساعت 10 بامداد

- نقش سینما در بیداری اسلامی 30/15

** علمی :

- بهینه سازی تولید و مصرف انرژی در كشاورزی ساعت 30/8 بامداد فرهنگستان علوم

ورزشی :

- شهرآورد 74 پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی ساعت 18



:: برچسب‌ها: باغ وحش , ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()