انتقادكمیته اقتصادی مجلس عراق ازنشست مقدماتی اقتصادی اتحادیه عرب
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،' محما خلیل ' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل برگزاری این اجلاس طی اظهاراتی گفت:باتوجه به تغییرات صورت گرفته در سطح منطقه نشستهای مهم باید در راستای خواست مردم برگزار شود.

وی افزود در نشست امروز سه شنبه شاهد این بودیم كه شركت كنندگان تنها به مسایل حاشیه ای می پرداختند وبه رنج ملتهای منطقه توجه نداشتند.

به گفته حما خلیل جای تعجب بود كه در این اجلاس به موضوع برگزاری اینده نشست افتصادی كشورهای عرب كه در سال2013 در ریاض منعقد خواهد شد ،مورد بحث وتبادل نظر شركت كنندگان در ان بود در حالیكه موضوع چالش اقتصادی كشورهای عرب در اولوت باید باشد.

شركت كنندگان در پایان نشست اقتصادی كشورهای عضو اتحادیه عرب در پایان جلسه خود باصدور قطعنامه ای خواستار تقویت نظارت بر امنیت دریایی منطقه و بررسی راهبرد عربی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه شدند انان همچنین خواستار توسعه وگسترش همكاریهای جهانگردی میان كشورهای عضو این اتحادیه شدند .

این اجلاس در حالی بكار خود پایان داد كه نماینده كشور سوریه بدلیل تعلیق ان از سوی اتحادیه عرب حضور نداشت اما درجایگاه این كشور پرچم ان قرار داشت.

قرار ا است امروز چهارشنبه مرحله دوم اجلاس سران عرب با گرایش سیاسی وزارای خارجه عضو اتحادیه عرب برگزار شود و روز پنجشنبه نیز اجلاس سران این اتحادیه در بغداد برگزار شود.

تمام/1385





:: برچسب‌ها: تایوان , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: