مجدآرا: تغییرات در روند حركتی برخی فدراسیون ها نوید بخش آینده درخشان است
نوشته شده توسط : abbuse

'علی مجدآرا' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان كرد: طرح پیوستن فدراسیون آمادگی جسمانی و آیروبیك در قالب یك انجمن به فدراسیون ورزش های همگانی، از دو سال پیش مطرح شد و اینك با تحقق این مساله بدون شك آینده بهتر و درخشان تری در پیش روی ورزش های همگانی كشورمان است.

وی در خصوص پیوستن فدراسیون آمادگی جسمانی و آیروبیك به فدراسیون ورزش های همگانی اظهار داشت: پیش از این، دو رشته آمادگی جسمانی و آیروبیك، جدا از هم فعالیت می كردند و این مساله مشكل ساز شده بود و پس از ادغام شدن آنان، حضورشان در فدراسیون ورزش های همگانی میسر شد.

مجدآرا اظهار داشت: بدون تردید در حال حاضر و با شرایط جدید به دستاوردهای بهتری در هر دو عرصه داخلی و خارجی دست خواهیم یافت.

وی در ادامه افزود: با توجه به رویكرد وزارت ورزش و جوانان كه اشاعه ورزش همگانی است، حضور انجمن آمادگی جسمانی در فدراسیون ورزش های همگانی فصل جدیدی را رقم می زند، ضمن اینكه در گذشته نیز آمادگی جسمانی یكی از اعضای خانواده بزرگ ورزش های همگانی بوده و در حال حاضر به اصل خود بازگشت.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی خاطرنشان ساخت: در نشست مشتركی كه با 'ربابه شهریان' رییس انجمن آمادگی جسمانی و آیروبیك به انجام رسید، وی آمادگی كامل خود را مبنی بر همكاری مضاعف و دامنه دار خود و همچنین اجرای طرح ها و برنامه های این انجمن زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی اعلام كرد.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی از حضور ربابه شهریان در جلسه گردهمایی روسای انجمن های تحت پوشش این فدراسیون خبر داد و اظهار داشت: در این نشست به ارایه عملكرد و تقویم ورزشی سال آینده پرداختیم.

3783 / 1589





:: برچسب‌ها: فیلم , جزیره , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: