پول‌های كشورهای عربی به جای حمایت ازقدس،خرج جنگ علیه ایران شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا از بیروت، سید 'حسن نصرالله ' كه سه شنبه شب در مراسم جشن میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و گرامیداشت هفته وحدت در مجتمع سید الشهدا (ع) شهر جنوبی بیروت با حضور هزاران تن از شهروندان لبنانی سخن می گفت، تاكید كرد: امروز آمریكا و اسراییل مصلحتی برای همكاری با ملت های اسلامی منطقه ندارند، بلكه مصلحت آنها با ایجاد تفرقه و جدایی میان آنها تأمین می شود.

وی افزود: اشغالگران و استعمارگران و آنان كه خود را سرپرست مردم تلقی می كنند، بر اساس اصل 'تفرقه بینداز و حكومت كن' مصلحتی در ایحاد تقریب میان مذاهب اسلامی و همچنین ایجاد نزدیكی میان مردم ندارند.

دبیركل حزب الله در ادامه سخنان خود گفت: بر اساس طرح وحدت اسلامی، مسلمانان بدون چشم پوشی از اصول فكری و عقایدی خود در راستای تحقق اهداف و منافع بزرگ با هم همكاری می كنند.

سیدحسن نصرالله با اشاره به توطئه استكبار جهانی با هدف تحریك اهل سنت علیه ایران گفت: استبكار جهانی سعی می كند به سایرین القا كند كه ایران برای شیعه كردن جهان اهل سنت تلاش می كند.

دبیركل حزب الله با اشاره به شكست توطئه ها علیه ایران گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران در نتیجه سرنگونی شاه ایران به عنوان سرسپرده آمریكا و اسراییل آغاز شد.

وی گفت: هنگامی كه آنها در جنگ علیه ایران شكست خوردند، طی شروع جنگ نرم با این كشور، به اشاعه شایعه گسترش شیعه توسط تهران روی آوردند.

دبیركل حزب الله لبنان سپس به مصادیق این شایعات برای تفرقه افكنی میان امت اسلامی اشاره كرده و با رد این شایعه كه ایران درصدد شیعه كردن مردم مصر است، ادامه داد: چگونه ممكن است كه ایران بخواهد مردم مصر را شیعه كند؛ اصلا مساله ای به نام گسترش شیعی وجود ندارد ولی متأسفانه برخی مسلمانان و مراجع اسلامی این شایعات را باور كردند.

ادامه دارد..... 1592

خاور**1030





:: برچسب‌ها: قرمز , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: