پرسپولیس ایران، الشباب امارات را شش تایی كرد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، این دیدار كه عصر چهارشنبه در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، سرخپوشان پرسپولیس با نتیجه شش بر یك حریف اماراتی خود را در هم كوبیدند تا با یك پیروزی پر گل سال جدید را آغاز كنند.

ایمون زاید در دقایق 8، 47 و 53، غلامرضا رضایی در دقیقه 60، علی كریمی در دقیقه 63 ( از روی نقطه پنالتی) و امیر حسین فشنگچی در دقیقه 86 برای پرسپولیس گلزنی كردند.

پی ریرا دایسلوا در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی، تنها گل تیم الشباب را به ثمر رساند.

سرخپوشان پرسپولیس در این دیدار با تفكرات كاملا تهاجمی وارد زمین شدند تا نخستین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا جشن بگیرند.

در نخستین حركت گروهی بازیكنان پرسپولیس در نیمه نخست، شوت سركش محمد نوری هافبك این تیم در دقیقه یك به دیرك عمودی الشباب اصابت كرد تا اسماعیل ربیع دروازه بان حریف روز سختی را پیش رو داشته باشد.

حملات بازیكنان پرسپولیس از كناره ها بر روی دروازه الشباب در دقایق اولیه بازی ادامه یافت تا این كه سرخپوشان بر روی یك ضربه ایستگاهی از جناح چپ و ضربه ایمون زاید به گل دست یافتند.

در ادامه نیمه نخست، بازیكنان پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن كنترل بازی نتوانستند گل های زده خود را افزایش دهند تا درنهایت با یك گل به رختكن بروند.

حملات بی محابای سرخپوشان در نیمه دوم ادامه یافت، به طوری كه این تیم به گل زود هنگامی در آغاز این نیمه دست یابد.

حركت تاكتیكی غلامرضا رضایی و حمیدرضا علی عسگر در جناح راست فرصت گلزنی را برای سرخپوشان ایجاد كرد كه زاید با ضربه ای نمایشی، دومین گل این دیدار را به ثمر رساند.

بعد از گل دوم، بازیكنان الشباب برای جبران گل خورده حملاتی پراكنده ای را بر روی دروازه پرسپولیس طراحی كردند، اما غلامرضا رضایی در یك ضد حمله سرعتی از عمق خط دفاع حریف، توپ ایده آلی را برای زاید مهیا كرد تا این مهاجم لیبیایی، سومین گل خود را درون دروازه اسماعیل ربیع جای دهد.

عطش حملات سرخپوشان پس از گل سوم فروكش كرد، به طوری كه بازیكنان الشباب فرصت خودنمایی را در محوطه جریمه پرسپولیس به دست آوردند.

خطای حمید علی عسگر مدافع پرسپولیس در دقیقه 56 بر روی مهاجم الشباب باعث شد تا تیم اماراتی صاحب یك ضربه پنالتی شود، مهاجم الشباب این پنالتی را به گل تبدیل كرد تا اماراتی ها امیدوارانه بازی را دنبال كنند.

بازی هوشمندانه و منطقی شاگردان مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس، امیدهای حریف برای كسب حداقل یك امتیاز این دیدار را از دست داد، به گونه ای كه سرخپوشان سه بار دیگر دروازه الشباب را باز كردند تا با یك پیروزی پرگل زمین بازی را ترك كنند.

در دیگر دیدار گروه چهارم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الغرافه قطر و الهلال عربستان تا ساعاتی دیگر به مصاف هم می روند.

بازیكنان تیم پرسپولیس ایران روز شانزدهم فروردین ماه جاری در سومین دیدار خود در مرحله گروهی برابر تیم الغرافه قرار می گیرند.

جدول رده بندی گروه چهارم

1- پرسپولیس ایران 2 بازی 4 امتیاز

2- الهلال عربستان 1 بازی 1 امتیاز

3- الغرافه قطر 1 بازی 1 امتیاز

4- الشباب امارات 2 بازی 1 امتیاز

9122/1594





:: برچسب‌ها: خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: