رژیم صهیونیستی چشم خود را بر خشونت های شهرك نشینان نسبت به فلسطینی ها بسته است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا این منبع انگلیسی نوشته است: دو گزارش از گزارش های محرمانه مقامات اتحادیه اروپا، شهرك نشینان اسراییلی ساكن در كرانه باختری رود اردن را به حملات پیاپی روشمند و خشونت بر ضد كشاورزان، خانواده ها و كودكان فلسطینی متهم و تاكید كرده است كه مقام های اسرائیلی از این حقیقت چشم پوشی می كنند.

دلیل افشای این مسئله از سوی این نشریه انگلیسی به روشنی معلوم نیست اما گفته می شود ابعاد جنایات آنقدر وسیع بوده كه گاردین ناگزیر شده برای حفظ اعتبار خود بخشی از آن را بازگو كند.

گاردین نوشته است: این دو گزارش به سفیران اتحادیه اروپا در بروكسل و رییسان هیات این اتحادیه در قدس و رام الله داده شده و این روزنامه از هر دو گزارش نسخه ای را به دست آورده و در آن تصریح شده است كه در طی سه سال پیش، این خشونت ها سه برابر شده و اینگونه حوادث به صد ها مورد رسیده است.

در گزارش گاردین به دلیل سكوت و نشان داده نشدن واكنش به این گزارشها از سوی مقامهای اروپایی اشاره نشده است.

یكی از این دو گزارش كه ماه گذشته به سفیران اتحادیه اروپا در بروكسل داده شده، حاكی از آن است كه در سال گذشته 411 مورد حمله به فلسطینی ها صورت گرفته كه خسارت هایی به آنان و دارایی های آنان وارد آمده است و این در حالی است كه در سال 2009 میلادی تنها 123 حمله به فلسطینی ها و اموال آنان صورت گرفته بود.

گزارش های اروپایی تاكید می كند كه آنان كشاورزان فلسطینی را می ترسانند و درختان زیتون را نابود می كنند بطوریكه تنها در سال گذشته بیش از 1000 اصله درخت زیتون را نابود كرده اند اما فصل برداشت محصول زیتون در پاییز سال گذشته، آرام تراز سال های گذشته بوده است.

این گزارش ها تاكید می كنند كه بیش از 90 درصد گزارش ها و شكایت های كشاورزان فلسطینی به پلیس در مورد اعمال خشونت آمیز شهرك نشینان، بدون هیچ گونه اقدامی بسته شده است و مقام های رژیم صهیونیستی تمایلی به حل مسایل نشان نداده اند.

رژیم صهیونیستی به رغم مخالفت چند سال اخیر غرب كه اقدامی صرفا نمایشی توصیف شده است، به شهرك سازی در سرزمینهای غصب شده فلسطینیان ادامه می دهد.

مترجمام.**2041**1740





:: برچسب‌ها: دختر , هنر ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: